Waardering over Zijl, J.A.W.M. van, Ziekenhuis Gesloten: Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 20 juni 2016

• Bevalling
  • Gynaecologie en Obstetrie

Sinds 2012 reeds patiënt bij Dr van Zijl. Als fertiliteitspatient heb ik Dr van Zijl bijzonder leren waarderen vanwege de rust en duidelijkheid die hij uitstraalt en de extra inspanningen die hij heeft verleend om de behandelingen te laten slagen. Ook de zwangerschaps begeleiding (2x) is prima verlopen. De afspraken zijn altijd op tijd, er is voldoende ruimte voor vragen waarop ook altijd een onderbouwd antwoord volgt. Mijn beide keizersnedes hebben helaas complicaties gekend, ook daarin is dr van Zijl een betrokken arts die de situatie snel helder maakt. Kortom, een heel fijne arts die mijn moedersdroom heeft helpen waar te maken. In de omgang kan hij soms zakelijk aandoen, maar de bijbehorende kalmte die hij uitstraalt is op spannende momenten als een fertiliteits behandeling of een keizersnede erg prettig en geruststellend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zijl, J.A.W.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.