Huidtherapeut Bliekendaal, A.

Huidtherapeut

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Bliekendaal, A., Huidtherapiepraktijk Laserkliniek Zwolle - Huidtherapie - Zwolle op 12 december 2011

Ik ben een vrouw van 37 jaar en heb al jaren lang last van hormonale acné op mijn kaaklijn en hals. Wegens medische redenen is het voor mij niet mogelijk anti-conceptie (bijv. Diane-pil) te gebruiken. Door +/- 2x per jaar de fractional laser behandeling van Laser Skin Clincs te doen, is mijn huid echt enorm verbeterd. Niet alleen de acné verdwijnt, ook littekens, pigmentvlekken en rode vlekjes verdwijnen. De huid ziet er weer veel jonger (porien worden kleiner) en gezonder uit en is minder vet en schilferig. Wel is het belangrijk de huid goed te vezorgen met de producten van Louis Widmer. De huidtherapeuten kunnen je hier uitstekend advies in geven. Na jarenlang van alles geprobeerd te hebben eindelijk een oplossing voor mijn huidprobleem zonder medicijnen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bliekendaal, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.