Huidtherapeut Verweij, H.M.

Huidtherapeut

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Verweij, H.M., Huidtherapiepraktijk Huid & Laser Utrecht - Utrecht op 4 maart 2018

Huidaandoeningen

Als vrouw van 43 jaar had ik last van stress incontinentie en zag mijn gezicht er ouder uit dan ik mij van binnen voelde. Daarom heb ik 2 behandelingen laten doen.Diva behandeling met de fractioneel laser tegen stress incontinentie.Dit is toch wel een onderwerp waar te weinig over gesproken wordt terwijl er zoveel vrouwen last van hebben. Ik had last van urine verlies bij hoesten, niezen en lachen. Regelmatig rende ik naar het toilet om op tijd te zijn. Dankzij deze behandeling kan ik weer rustig op pad zonder koortsachtig te hoeven zoeken naar een toilet. Ook kan ik weer met mijn kinderen op de trampoline springen. En doordat mijn huis daar weer strakker is denk ik niet meer tijdens de sex "holle bomen". Ook heb ik geen urine verlies meer tijdens de sex. Ik voel me weer vrij en geniet er weer van.Fractionele erbium Glass laser 1540 voor verstrakken en versterken van de huid en het kleiner maken van poriën in het gezicht en de hals. Mijn gezicht ziet er nu weer veel stralender uit, zoals ik mij ook van binnen voel! Hartelijk dank hiervoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verweij, H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.