Waardering over Ab, E., Huisartsenpraktijk Academische Huisartsenpraktijk Groningen - Groningen op 1 mei 2019

Met pijn in mijn hart ben ik hier een jaar geleden weggegaan. Ik heb mij aangemeld bij deze praktijk omdat ik ging studeren. Al jaren liep ik met vage klachten rond waarvoor ik al meerdere keren naar mijn oude huisarts ben gegaan. Dr. AB nam elke klacht die ik had serieus en stuk voor stuk verdwenen alle klachten omdat zij deze altijd goed wist te plaatsen en vervolgens op te lossen. Ik werd altijd serieus genomen en met mijn terugkerende blaasontsteking werd goed omgegaan. Nu ik heb moeten wisselen omdat ik ben verhuisd en ervaar ik wederom dat het ook anders kan. Dat is dan ook de reden dat ik nu deze review plaats.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ab, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.