Waardering over Adams, K.H.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Roozenburglaan - Middelburg op 11 maart 2019

7.0
  • Overgang

Afspraken: gaat zoals overal met wachtrijen, bel dan liever iets later als je niet meteen kan langs komen. Behandeling: iedereen kijkt op internet en ziet het ergste waardoor de artsen als niet sluisterd overkomt, ze zijn het beu denk ik om elke keer te horen dat op internet staat. Medewerkers: zijn mensen die hun werk gewoon doen ze zijn er niet om ons te vermaken dan ga je maar  naar een theater.Informatie: krijg je  bij de apotheek hier betaal je elke keer voor de dokter is om te onderzoeken.Luisteren: doen ze wel maar vaak zijn het oude bestaande klachten waar je niks aan kan doen zoals griep keelpijn ontstekingen of mensen die niemand anders hebben dan hun huisarts om hun verhaal te vertellen.Accommodatie: is heel erg verouderd hier mag dan wel veel aandacht aan gegeven worden.Al met al  je kan met ze lachen en huilen het is ook hoe ga jij naar de dokters toe. ze zijn niet slecht het zijn huisartsen geen chirurgen

Bent u of werkt u voor Adams, K.H.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.