Waardering over Ahmadi, M., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Kempenaar, Huisartsen - Lelystad op 11 juni 2015

1.3
  • Gordelroos

Ze heeft me te lang door laten lopen met pijn. Geen goede uitleg bij het gebruiken van de medicijnen. Een maand later (na verschillende bezoekjes over de pijn) door gestuurd naar een dermatoloog waar ik een maand later pas terecht kon. Uit eindelijk na gezegd te hebben dat dit niet mogelijk was om langer te wachten vanwege de pijn hebben de assistenten me door verwezen naar een dermatoloog in Dronten. Deze zij direct je moet naar een pijn kliniek waar ik uiteindelijk na 4 maanden van pijn pas terecht kon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ahmadi, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.