Waardering over Akkerman-Swart, A., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Rokkeveen-Oost, Huisartsen - Zoetermeer op 19 augustus 2013

Ze was vroeger heel stug en kort qua behandeling. Maar ze zeggen dat mensen veranderen als ze zelf kinderen krjjgen. En dat is bij haar echt het geval geweest! Ze brengt je op je gemak en legt op dat moment goed uit wat er gaat gebeuren. Wat ik wel prettig vind. En ja dat ze je telefonische afspraak soms vergeet dat is op dat moment vervelend maar als je dan belt en aangeeft dat ze me vergeten is belt ze meestal toch die dag nog terug. Mensen die zeggen dat ze te laat worden geroepen en dat ze uitloopt zegt alleen maar wat over de dokter dat ze de tijd voor je neemt en dus ook voor u als patient. Dat is toch wat we allemaal willen!!! Het is ook maar een mens die het voor iedereen goed voor heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Akkerman-Swart, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.