Waardering over Asmuth, E.J.U. von, Huisartsenpraktijk Von Asmuth huisartsen - Den Haag op 21 november 2017

2.0

Mijn dochter, 11 jaar, had een dubbele longontsteking icm ernstige ontsteking van het hart. Dr. Von Asmuth herkende dit niet. Eerste bezoek vroeg ik of ze geen longontsteking had. Hij heeft desondanks niet haar longen beluisterd en was overtuigd van een griep, gaf een volgens apotheek te lichte dosis antibiotica, die door hen bijgesteld werd. Vier dagen later probeerde hij de hartkrampen te sussen" alleen beetje kramp van het hoesten vanuit de rug". Omdat ik zo ongerust was mochten we naar het ziekenhuis, dr. Von Asmuth aan de telefoon: "nee hoor, geen speciale focus, alleen de ongerustheid van de moeder". Ziekenhuis stuurde haar met sirenes en hartchirurg in ambulance naar intensive care LUMC. Haar hart kon elk moment naar binnen klappen. Mijn dochter werd er twee maanden behandeld, twee operaties. Dr Von Asmuth heeft vaak prettig en sympathiek geholpen met kleine aandoeningen, maar dit weegt niet op tegen het feit dat hij diagnoses van levensbelang mist. Tenslotte liet hij pas een maand later van zich horen op de dag dat wij ons uitschreven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Asmuth, E.J.U. von? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.