Waardering over Asmuth, E.J.U. von, Huisartsenpraktijk Von Asmuth huisartsen - Den Haag op 13 februari 2020

3.5

Vijf dagen nadat ik op vakantie was gevallen, kwam ik langs met veel pijn aan mijn schouder. Huisarts vond een foto niet nodig. Behandeling fysiotherapeut op grond van diagnose huisarts heeft alleen maar meer pijn opgeleverd. Toen ik na zes weken terugkwam omdat de pijn bleef aanhouden werd hij geïrriteerd en verwees me weer naar de fysiotherapeut. Een nadrukkelijk verzoek om een foto gaf hij met tegenzin: je twijfelt dus aan mijn diagnose. Ik voelde me erg in de kou staan, en besloot na dat bezoek een andere huisarts te zoeken. Nu, vier maanden later, blijkt de pees een grote scheur te hebben, en een operatie staat gepland. Zonde van de onnodige pijn en mijn werk dat ik als ZZPer maar half heb kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Asmuth, E.J.U. von? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.