Huisarts Aydinli, R.

Huisarts

Geslacht
Man
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Aydinli, R., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk MedAr - Arnhem op 25 juli 2017

Ontzettend slechte ervaring met deze huisarts. Laat patiënt (en haar hulpverlener) niet uitpraten, waardoor het bijna onmogelijk is een verhaal volledig over te brengen. Dr. Aydinli valt constant in de rede waarbij de hoge mate van irritatie erg voelbaar is voor de patiënt. De irritatie wordt ook zichtbaar doordat Dr. Aydinli meerdere malen diep zucht, hierbij met zijn ogen rolt en met wilde handgebaren zijn ongenoegen uit. Erg onprofessioneel en vreselijk ongemakkelijk voor de patiënt om op deze manier langs de huisarts te moeten gaan, de drempel is erg hoog. Heb in mijn leven weinig zulke onprettige mensen (laat staan huisartsen) meegemaakt (en in mijn beroep als hulpverlener ken ik er een hoop...)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aydinli, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.