Huisarts Baas, A.A.G.

Huisarts

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

10 resultaten voor je selectie:

Huisartsenpraktijk Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk West Schouwen - Burgh-Haamstede

28 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De praktijk is nu te groot, ze hebben geen luisterend oor meer voor je, voor het personeel daar zitten enkelen bij die horen daar niet te werken. Verder zijn er te veel oude doctoren die achter...

5.5

8 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Is gelukkig niet alleen maar een computerarts maar ook een echte arts. Ik heb het idee tegen een arts te praten en niet tegen een toetsenbord.

2 april 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Klachten werden serieus genomen en in overleg met mij behandelt

8.7

3 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Door de juiste diagnose te stellen, pijn in het linker onderbeen, werd ik direct door Dr. Baas doorverwezen naar het vaat-laboratorium in Goes. Volgende dag ben ik opgenomen in het ziekenhuis waar de...

7.8

20 februari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dankzij dr. Baas heb ik mijn man nog Het bezoek van mijn man aan dr.Baas n.a.v. rugklachten heeft het leven van mijn man gered doordat deze arts tijdig de diagnose van een komende buik-aneurysma...

9.2

15 maart 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Prima huisarts, luisterend oor en altijd rustig. Beste beslissing om uit z'n vorige maatschap te stappen en voor zichzelf te beginnen. Met name voor al z'n patienten.

9.5

19 oktober 2012 - Goedgekeurd door de redactie

hulpzaam en vriendelijk en rustige arts

8.5

27 september 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Prima huiarts! Al paar x juiste diagnose, prima nabehandeling, heel prettig.

9.2

13 december 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Baas is een rustige, bekwame huisarts met als zeer positief punt het vermogen om met aandacht naar de patiënt te luisteren en te overleggen over behandelwijze en medicatie. Wat ik ook erg...

8.8

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn nog geen waarderingen.