Huisarts Balk, M.K.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Balk, M.K., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk M.K. Balk - Roosendaal op 26 oktober 2016

Met de inschrijving werden er al fouten in de gegevens gemaakt. Grootste irritatiepunt: de dokter is erg vaak met vakantie en ziek. Als ze er wel is gaat er vaak wat fout; bijv.; medicijnen worden niet doorgegeven aan apotheek (en dan staat vervolgens het antwoordapparaat aan), ziekte wordt telefonisch afgedaan en vervolgens belandde ik in het ziekenhuis (geen ernstige afloop, maar had wel behandeling nodig). En persoonlijk: ik voel geen "klik". Ik vind het erg kil en afstandelijk (geen persoonlijke benadering, maar een taak op de to-do-list). Maar dat is een gevoel, dat zijn geen feiten, dus dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Balk, M.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.