Waardering over Barendrecht, R.W., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Barendrecht - Hellevoetsluis op 9 augustus 2019

2.5
  • Stenose

Bij het afspreken met de ass/echtgenote van arts werd al gezegd u heeft maar 10 minuten ik antwoordde ik hoop toch wel de tijd te krijgen die ik nodig heb waarop de echtgenote zei, ja maar er zijn mensen die voor 3 of 4 dingen komen het was mijn vervangende arts en Ik deelde haar mede dat ik dat soort dingen niet deed.Bij de arts gekomen moest ik foto,s laten maken en de andere dag bellen , ik moest een verwijsbrief halen voor een neuroloog daar ik gilde van de pijn ondanks dat ik morfine had en de wachttijden 5 tot 7 weken bedroegen heeft mijn man Dr. Barendregt gebeld of hij een spoedplek bij een neuroloog kon regelen dat was zijn werk Niet zei hij mijn zorgverzekeraar zei van wel..Zelf gaan bellen van hot naar her 57 kilometer van huis een neuroloog gevonden.De Andere dag een neuroloog gevonden die nog een plekje had nadat mijn man mijn ellende verteld had dan moest ik wel al de telefonische verwijzing van dr. Barendrecht hebben ook dat weigerde hij de verwijsbrief alvast die middag gereed maken wilde hij ook niet die konden we de andere ochtend om 8 uur ophalen. Gelukkig geen file dus zijn wij op tijd bij de neuroloog aangekomen. Ik moest meteen opgenomen worden, pijnstillers opgehoogd met veel morfine, mri scann gemaakt moet steeds attent blijven of ik nog kan plassen anders wordt ik gelijk geopereerd ook zenuwblokkade gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Barendrecht, R.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.