Waardering over Bechtold, P.C.M., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Bechtold - Rotterdam op 12 september 2011

2.2

Dr Bechtold is mijn vorige huisarts. Na diverse zeer vervelende ervaringen met haar heb ik gelukkig inmiddels een andere arts. Dr Bechtold is regelmatig grof, ongeïnteresseerd, en ik heb nooit het gevoel gehad serieus genomen te worden door haar. Na een heel lomp uitgevoerd inwendig onderzoek door haar, waarna ik letterlijk in tranen de deur uitging, was bij mij de maat meer dan vol. Als je in de wachtkamer zit kan je letterlijk horen wat er besproken wordt. Waarbij mij duidelijk werd dat ik niet de enige was tegen wie ze haar stem verheft. Ik heb zelfs ooit eens iemand (ook huilend) de spreekkamer uit zien komen na een duidelijke ruzie met de dokter, die nog iets nariep van dat deze patiënt niet meer welkom was omdat de dokter 'geen tijd had voor die onzin'. Daarna was ik aan de beurt, en het mag duidelijk zijn dat ik me niet echt vrij voelde om nog over mijn klachten te praten. Het beste van mijn ervaring met Dr Bechtold is de dag dat ik een andere huisarts heb gevonden. Dit is een arts waar ik nooit meer naar terug wil!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bechtold, P.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.