Waardering over Beciri-Velija, N., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum De Koepel - Maastricht op 7 juli 2016

9.8

Beste huisarts die ik ooit heb gehad. Ik heb het gevoel dat deze huisarts er altijd zal zijn als ik haar nodig heb, en dat ze me altijd zo goed mogelijk zal helpen. Ditzelfde geldt voor de assistente welke professioneel, kundig en vriendelijk is. Zowel telefonisch als in de praktijk. De huisarts heeft een open houding en neemt o.a. bij consult voldoende tijd voor de patiënt. Hierbij ziet ze niets over het hoofd en houdt ze rekening met de situatie en het welzijn van de patiënt. Ze communiceert duidelijk en werkt samen met de patiënt zodat deze ook zijn inspraak kan leveren. Indien nodig treedt de huisarts ook adequaat op en werkt ze naar een oplossing toe. Indien ze het probleem niet zelf op kan lossen, geeft ze dit eerlijk aan en verwijst ze door naar bijvoorbeeld een specialist. Hierbij behoudt ze een holistische rol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beciri-Velija, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.