Waardering over Beek, T.W.J. van, Huisartsenpraktijk Het Huisartsenteam Dudok - Breda op 30 december 2017

Dr. van Beek neemt de tijd voor je en luistert goed. Hij is direct en ik kan me voorstellen dat niet iedereen daarmee om kan gaan. Ik vind het juist wel fijn, zeker omdat ik zelf ook zo ben. Ik kom sinds 2014 in deze praktijk en zie hem vaker dan me lief is, maar had jaren daarvoor geen huisarts bezocht. Er is een paar keer een discussie ontstaan over de noodzaak van een doorverwijzing of onderzoek op mijn verzoek. Dan voelde ik me niet echt serieus genomen en durfde ik de keer daarna minder snel om iets te vragen. Naderhand bleek dan dat het maar goed was dat ik door had gezet en dat mijn intuitie juist was, heb dat ook wel besproken en nu ben ik er iets makkelijker in. De communicatie verloopt nu goed. Ook de assistentes zijn aardig en doen hun werk goed; als ik mail ontvang ik heel snel antwoord en ze doen echt moeite voor je.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beek, T.W.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.