Huisarts Beekink, M.R.

Huisarts

Waardering over Beekink, M.R., Huisartsenpraktijk Huisartsen Gezondheidscentrum Frankenslag, praktijk Beekink, Manschot - Den Haag op 21 oktober 2018

Aneurysma

sinds 60 jaar heb ik weer een huisarts gevonden zoals ik die tot m'n 18de had. Hij luistert niet alleen maar observeert  alle lichaamstaal. Daar viel ik de 1ste keer al op.De niet-10 beoordeling is omdat ik te weinig met deze in aanraking kom, maar dan ben ik ook daar zeer over te spreken. Er hangt ook een heel prettige sfeer op de Frankenslag.Het hele zorgcentrum is een schitterend accommodatie met veel mogelijkheden voor onderzoek enz.Ik was nooit van plan een beoordeling te schrijven, maar toen ik de laatste zag met zowat alleen 2-en ontplofte ik. Ik kan me heel goed voorstellen dat misschien patienten moeite hebben met beekink (hij houdt niet van doekjes om zaken winden bv.), maar om dan een zo onbeschofte beoordeling op papier te zetten.......Al voel ik me nog zo beroerd, ik kom heel graag bij Beekink omdat ik hem volledig vertrouw en dat mij een heel goed gevoel geeft.  Het rechttoe-  rechtaan bevalt mij ook heel goed, al moet ik soms wel even slikken bij een minder prettige diagnose.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beekink, M.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.