Waardering over Berentzen, J.M.J.M., Huisartsenpraktijk SAG Gezondheidscentrum De Keyzer, Huisartsen - Amsterdam op 21 februari 2017

3.7

Ik was 3 maanden overspannen geweest en onder behandeling geweest bij de GGZ , af en toe een gesprek en medicatie gekregen. Toen ik hersteld was ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik voortaan van hem de medicatie zou moeten krijgen. De man liet doorschemeren dat ie het maar niks vond dat ik overspannen was geraakt , deze huisarts vond het maar een schande en ging er ook nog klakkeloos van uit dat ik 3 maanden opgenomen was geweest terwijl ik 3 maanden thuis was geweest , een vernederende ervaring . Deze man kent geen empathie en is , laatste kritiekpunt , er vaker niet dan wel , waardoor je maar moet afwachten op welke vervanger je nu weer wordt getrakteerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berentzen, J.M.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.