Waardering over Berg, P. van den, Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Haren - Haren op 18 juni 2016

9.5

Toen ik als tiener voor de eerste keer langskwam in de nieuwe praktijk van mvr van den Berg, viel het mij op hoe een moderne uitstraling deze praktijk had. Dat moderne vond ik erg leuk.Toen ik binnenkwam kreeg ik kort een glimlach toegeworpen van de assistentes. Dat de assistentes relatief jong waren vond ik ook wel fijn hierdoor had ik het gevoel dat ik beter werd begrepen. Ook was het prettig dat ik het tijdens het wachten keuze had uit verschillende tijdschriften om te lezen en een kopje koffie daarbij was ook helemaal top. Ik vond het ook erg leuk dat er door de praktijk heen verschillende vrolijk schilderijen hingen. De afspraak maken daarentegen vond ik erg lang duren, maar dat vond ik niet zo raar, want ze zullen vast druk zijn met heel veel andere dingen. Toen werd ik opgehaald uit de wachtkamer door mvr van den Berg werd ik beleefd aangesproken en ze was erg vriendelijk. Eenmaal in haar kamer nadat ik was gaan zitten was mvr kort en krachtig. In het begin van de afspraak vroeg ik waarom ik 20 min extra moest wachten. Dit kwam zei ze omdat er veel mensen meerdere klachten hadden en die hadden eigenlijk in meerdere afspraken gemoeten en er was een spoedgeval tussendoor gekomen. Mvr verontschuldigde zich hier ook voor. Hier had ik natuurlijk wel begrip voor. Uiteindelijk ben ik prima geholpen. Erg prettige praktijk. Ik snap persoonlijk dan ook niet dat heel veel mensen mvr van den Berg zwart maken, want het is een lieve, aardige en begripvolle vrouw. Ook vind ik het vreemd dat in een van de waarderingen staat dat er vast jonger personeel is omdat dat goedkoper is. Ik denk dat er vast genoeg andere redenen zullen zijn geweest voor hun ontslag.Ook snap ik niet dat veel mensen zeuren over het lange wachten aan de telefoon en in de wachtkamer. Zoals mvr mij ook zelf al vertelde komt dat deels door spoedgevallen en mensen die voor meerdere klachten terecht willen in 1 afspraak en daar is 1 afspraak te kort voor. Verder vind ik dat mensen niet te snel moeten oordelen, zonder iets vanuit verschillende perspectieven te bekijken. Ik wens mvr van den Berg en haar personeel veel succes en super bedankt voor de hulp toen ik die nodig had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berg, P. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.