Huisarts Berg, R.H. van den

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Berg, R.H. van den, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Texelstroom - Den Helder op 2 april 2015

Overige aandoeningen

Dokter vd Berg is altijd een aardige man geweest met gevoel van humor. Helaas de afgelopen jaren voor veel klachten geweest, waarop vooral werd gezegd "ik weet het niet, wacht het nog maar even af" of "het zal bij dat en dat horen en er is niets meer aan te doen" (vanaf mijn 23e al) Nu blijkt dat er een belangrijke uitslag over het hoofd is gezien, en er hierdoor waarschijnlijk de verkeerde diagnoses zijn gesteld. Ook zijn na de juiste constatering de verkeerde behandelingen ingezet. Nu heb ik dit zelf ontdekt en wil ik de juiste behandeling, wordt er verschrikkelijk moeilijk over gedaan en ben ik al weken bezig om dit voor elkaar te krijgen. Op het feit dat de fouten zijn gemaakt wordt niet gereageerd. Ik voel me zeker niet serieus genomen en bovendien heeft dit grote gevolgen gehad voor mijn gezondheid en leven de afgelopen en komende jaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berg, R.H. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.