Waardering over Bergh, M.H.M. van den, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk de Verbinding - Zutphen op 16 september 2011

5.8

Goede arts, alleen bereikbaarheid is onvoldoende.

Reactie van/namens Bergh, M.H.M. van den

De bereikbaarheid van onze praktijk is een voortdurende zorg voor ons hele team. Wanneer u hiermee problemen ervaart is het van belang om dat te melden. Wij hebben inmiddels verschillende maatregelen genomen om de bereikbaarheid te optimaliseren. Wij hebben een emailadres , ( assistentevandenbergh@praktijkmail.nl ) Wij zijn via onze website http://derozenhof.praktijkinfo.nl beschikbaar voor e-consulten en wij hebben een spoedlijn . Wij garanderen dat u bij spoedgevallen binnen dertig seconden een assistente aan de lijn hebt. Er is een receptlijn die 24 uur per dag te bereiken is voor het inspreken van herhaalrecepten. Helaas zijn er iedere werkdag ook spits momenten waarop het gewone telefoonverkeer moeilijkheden kan geven ( bij het openen van de lijnen tussen 8.00 en 9.00 uur) Het is verstandig om deze momenten te mijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergh, M.H.M. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.