Waardering over Bergs, E.A.G., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuw Rhenen - Rhenen op 12 februari 2019

6.2
  • Astma

Als je met een klacht komt ,luistert hij aandachtig en vervolgens stuurt hij je naar een praktijkondersteuner, die vervolgens niets voor je kan betekenen.1 keer ben ik op vrijdag geweest met benauwdheidsklachten,maar ik moest maar een extra puf nemen,vervolgens kom ik zondags bij de HAP terecht en heb een longontsteking tot 2 x over verkeerde medicatie gekregen, en tot slot via het bevolkingsonderzoek voor borstkanker eruit gehaald en de HA is vergeten dit aan zijn collega door te geven contact met mij op te nemen.Inmiddels een week later krijg ik dus via een brief dit te horenZelfs in het ZH hadden ze deze slordigheid nog nooit mee gemaakt.( Dit is mede door dr v Rossum gekomen)

Bent u of werkt u voor Bergs, E.A.G.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.