Waardering over Beukema, R.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Beukema - Stadskanaal op 5 november 2014

9.5
  • Evenwichtsstoornissen

Een prima huisarts, telefonisch goed bereikbaar, hij neemt de tijd voor je en kijkt verder dan de patiënt ...met andere woorden, je bent absoluut geen nummer. Je voelt je als mens serieus genomen. In deze praktijk voel ik me op mijn gemak. Of ik bel, kom of een telefonisch consult heb, mijn ervaring is positief. In het verleden ging er nog wel eens wat mis voor wat betreft de medicatie. Het gebeurde regelmatig dat het recept niet bij de apotheek stond. Dit zorgde voor extra oponthoud. De laatste maanden heeft dit probleem zich niet meer voorgedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beukema, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.