Waardering over Birghan-Eskes, H.J.C., Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Noord Enschede, Huisartsen - Enschede op 25 oktober 2020

9.7
  • Hoge bloeddruk

Hallo allen, diep respect dat jullie allen ondanks alle hectiek behulpzaam en vriendelijk blijven doorgaan. Het is wel jullie werk maar toch. Mijn huisarts is dr Eskes en zag haar tijdens de griep prik zaterdag met alle collega's hard aan hwt werk om alles in goede banen te lijden. Echter waren sommige Ouderen die in de rij stonden respectloos die absoluut het woord 1.5 m niet in hun woordenboek hadden staan. We waren allen met een doel daar aanwezig en moeten samen hierdoor heen. Wil nog benadrukken dat vooral videobellen met de dokter een fijne optie voor mij is geweest. Het was net of ik fysiek aanwezig was. Dank hiervoor. En blijf nog steeds een dikke tien voor dr Eskes geven voor haar warmte en vooral haar expertise en betrokkenheid. En haar assistenten.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Noord Enschede, Huisartsen - Enschede

Beste, vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze erg mooie beoordeling voor onze praktijk, zeker in deze tijden waarderen wij dit erg! Fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft bij onze collega's, en fijn te horen dat ook het videobellen zo goed bevalt! Met hartelijke groet, Arts en Zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Birghan-Eskes, H.J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.