Waardering over Bisschop-Lagendijk, E.M., Huisartsenpraktijk Huisartsen Holtenbroek - Hamoen en Rijkers - Zwolle op 24 augustus 2016

7.2

Na 11 jaar patiënt te zijn in deze kliniek en de voorkeur te hebben gegeven aan dokter Bisschop zou ik willen dat ik een betere beoordeling kon geven. Ik ben psychiatrisch patiënt met obesitas en daar wordt dan ook veel op gegooid.  Haar buien wisselen. De ene afspraak is het een enorm prettig gesprek en de andere afspraak voel ik me onbegrepen en doet ze nors. Dit is zoals veel doktoren in ons land, van de oude stempel, een sceptici. De meeste van mijn diagnoses heb ik zelf gesteld voor ze bevestigd werden middels een specialist of bloedtest. Ik ben erg gesteld op deze dokter, het zal vast geen makkelijk beroep zijn. Dingen die ze kan zien worden meteen behandeld. Maar dingen die onderzocht moeten worden, daar moet ik nog wel eens teveel subtiele hint om geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bisschop-Lagendijk, E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.