Waardering over Bloem, P.M., Huisartsenpraktijk Huisartsencentrum Leiden, Huisartsenpraktijk Bloem en Van Berkel - Leiden op 11 september 2019

9.7

Huisarts Bloem is een zeer fijne en kundige arts. Ze neemt je klachten serieus, schat situaties op de juiste manier in en is doortastend in haar aanpak. Bij mij hadden meerdere paramedici en ikzelf de aard en ernst van de klachten onderschat, terwijl dokter Bloem ervoor zorgde dat ik de volgende ochtend terecht kon bij de specialist voor een spoedconsult, mri en adequate behandeling. Top! Verder bespreekt ze voor- en nadelen van behandelingen duidelijk met je, zonder de zaken mooier te maken dan ze zijn en denkt ze met je mee voor de beste oplossing in jouw situatie. Enige nadeel is dat het een drukke praktijk is en je dus vaak pas over enkele dagen terecht kan voor een afspraak. Huisarts Bloem kan ik van harte aanbevelen!

Bent u of werkt u voor Bloem, P.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.