Waardering over Blom, G.J., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk de Weuste - Wierden op 8 augustus 2012

3.5

Wat mij betreft zeker geen aanrader! Dit was mijn vorige huisarts, Vorige, omdat ik daar weg ben gegaan. Liep rond met veelvuldige hoofdpijn/ migraine. Ik was 17 toen mijn klachten begonnen. Eigenlijk alleen maar doorverwezen naar een neuroloog en wat medicijnen geprobeerd. Daarna werd letterlijk aan mij gevraagd wat we dan nog moesten doen... Werd voor mijn gevoel niet serieus genomen en moest er maar mee leren leven... Na jaren besloten daar weg te gaan en via mijn nieuwe huisarts ben ik later ben ik bij de specialist op hoofdpijngebied terecht gekomen. Met 1 klein pilletje kreeg ik mijn leven terug. 9 jaar lang bijna dagelijks migraine gehad, meerdere keren langs Blom gegaan, maar er gebeurde niks. Ik kwam vaak verdrietig en boos thuis. Nu kan ik weer volop genieten van het leven. De arts en assistente zijn telefonisch soms moeilijk bereikbaar. Vaak bellen om eindelijk aan de lijn te komen en een afspraak te maken. De praktijk zit aan huis bij de arts midden in een woonwijk. Helaas hebben mijn broertje en ouders afgelopen jaar zelf (met andere klachten) ook ervaren dat deze arts niet doortastend is... Ook zij zijn overgestapt. Zonde, want de oplossing voor mij bleek vrij simpel...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blom, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.