Huisarts Boels, A.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Boels, A., Huisartsenpraktijk Huisartsencentrum Leiden, Huisartsenpraktijk Boels - Leiden op 13 februari 2020

Longaandoeningen

De assistentes die ik aan de telefoon gehad heb, zijn ronduit onbeschoft. Gehaast, nors en onvriendelijk. Een aantal keren zou ik teruggebeld worden en dat is niet gebeurd. Toen ik daar iets over zie, kreeg ik als antwoord 'u zou eens een dag mee moeten lopen hier, dan begrijpt u dat we niet terug kunnen bellen'. De huisarts heb ik geprobeerd feedback te geven op een behandeling, maar hij staat hier niet voor over. Ook is hij een keer niet op komen dagen op een afspraak bij mijn zieke moeder. Als hij terug belde, was het op een ander tijdstip dan afgesproken. Kortom, de praktijk maakt een onprofessionele en chaotische indruk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boels, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.