Huisarts Boels, A.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Boels, A., Huisartsenpraktijk Huisartsencentrum Leiden, Huisartsenpraktijk Boels - Leiden op 20 maart 2021

Dementie

In een vroeg stadium heb ik doorgegeven dat mijn thuiszorg klant, waarvan de heer Boels de huisarts is, aan het dementeren is. De zoons kwamen niet in actie dus ik voelde mij genoodzaakt om zelf naar de huisarts te stappen. Ik heb het nummer van de zoon aan de huisarts gegeven. Hij heeft daar niks mee gedaan. Pas toen ik met uitroeptekens beide heb gemaild dat er nu toch echt actie moest komen heeft de heer Boels contact opgenomen met de zoon en is er een en ander in gang gezet. Met een groepje mantelzorgers verzorgen wij de demente heer nu in een onmogelijke situatie die is ontstaan door thuiszorg die te laat op gang kwam en wachten wij tot de trage burocratische molen eindelijk maakt dat er ingegrepen kan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boels, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.