Waardering over Boer, I. den, Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Schiebroek, Huisartsenpraktijk den Boer en Bautz - Rotterdam op 24 februari 2014

3.0

Zo lang het puur over duidelijke, lichamelijke kwaaltjes ging was zij een prima arts. Toen er meer ging spelen op het psychische vlak - burn-out en van somber tot zwaar depressief moest ik het zelf maar uitzoeken vind ik. 'Misschien handig om hulp te zoeken.' , was haar reactie en ik kreeg slaappillen. Uiteindelijk ben ik bijna opgenomen toen ik zelf hulp had gevonden via een vriendin. Zij luisterde niet, 'zag' mij niet. Een kwalijke zaak bij een huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, I. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.