Waardering over Boer, J.H.M., Huisartsenpraktijk Huisartsengroep Mathenesse - Rotterdam op 11 augustus 2015

Ben client sinds 1989. Deze arts is zeer bedreven in diagnostiek; zowel het controleren van klachten en symptomen en mits nodig doorverwijzen naar specialisten. Mede dankzij haar ben ik afgekomen van zware psychische klachten, glaucoom en ben ik niet bang meer voor kanker. De wachtruimte is in 2015 verbeterd, de assistentes bedreven en ervaren.. soms lijkt het of het te druk is voor beide huisartsen, maar ik kan me vergissen (in 2014 vulde ik een enquete in voor de praktijk.. zonder problemen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, J.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.