Waardering over Boerlijst, E.B., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Opmaat, Huisartsen - Almere op 20 februari 2014

4.8

Na vier maanden met pijn in de rechter bovenbuikstreek helaas bij deze arts terecht gekomen, omdat ze eigen arts verving bij afwezigheid. In plaats van goed luisteren naar mijn verhaal en goed onderzoek te doen had zij haar mening al klaar. Mijn klachten zouden komen omdat ik te dik was. Ik moest maar eens gaan afvallen. Met dit vervelende antwoord kon ik weer gaan. Na de zoveelste pijn aanval en pijnklachten die alleen maar erger werden ben ik naar eigen huisarts gegaan. Die stuurde mij door voor echo naar het ziekenhuis en bleek ik galstenen te hebben die samen met de galblaas operatief verwijderd zijn. Ik heb onnodig een half jaar langer met pijn gelopen omdat mevrouw de dokter een vooroordeel had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boerlijst, E.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.