Waardering over Boersma, B.J., Huisartsenpraktijk Lennemere, Centrum voor Gezondheidszorg - Lemmer op 23 mei 2020

• N.v.t.

1.0
  • Oogaandoeningen

Mijn moeder had last van haar ogen (flitsen en schimmen). Omdat deze symptomen op het loslaten van het netvlies kunnen wijzen, vroeg zij een verwijzing naar een oogarts. Mw. Boersma verwees haar echter naar een opticien/optometrist. Na contact met deze opticien bleek dat de optometrist ivm Corona op korte termijn geen mensen ontving. Desondanks gaf mw. Boersma nog steeds geen verwijzing. Gebeld met oogarts van het ziekenhuis en deze zei dat de klachten van mijn moeder om een spoedverwijzing vroegen. Wederom weigerde mw. Boersma een verwijzing te geven. Te groot ego? Mijn moeder is inmiddels overgestapt naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boersma, B.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.