Waardering over Bohnen, A.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Schipluiden - Schipluiden op 21 november 2012

4.8

-Assistentes zijn onvriendelijk. -Dokter moet steeds over de streep getrokken worden, hij geeft het signaal af "Niet echt zin te hebben" iets met klachten te doen. Dit is mijn 4e huisarts binnen Nederland en verreweg de slechtste. Er heerst een houding van "Wij weten het wel". Uiteindelijk is de behandeling dus niet aanwezig, of krijg je een half informatie praatje wat je zelf wel van wikipedia kon halen. -Hiernaast is personeel erg gespreid aanwezig. Kans is 40% dat je je zaakjes gelijk kunt regelen bij opbellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bohnen, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.