Waardering over Bombeeck, R.H.G., Huisartsenpraktijk M.E. van der Veen, huisarts - Steenwijk op 21 juni 2012

5.0

De laatste tijd veel klachten gehad.. Toen ik bij meneer Bombeek kwam durfde hij me zowaar de vraag te stellen of ik een probleem zocht... Hij vond mij een gezonde jonge vrouw, en dat kon hij zowaar zien zonder enig onderzoek!! Ik heb het er niet bij laten zitten en ben naar meneer v/d Veen gegaan. Mijn vaste huisarts. Toen ik hem aanreikte waar ik zelf aan dacht heeft hij mij een doorverwijzing gegeven en er was wel degelijk wat aan de hand. De klachten komen door verklevingen in mijn buik. Jammer dat een huisarts zo gemakkelijk omspringt met klachten (die ik inmiddels al kleine tien jaar heb!!!) Dr. v/d Veen is een huisarts die goed luistert en de patient serieus neemt. Dhr. Bombeek doet dit zeker niet! Leuke praatjes, maar daar kom ik niet voor...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bombeeck, R.H.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.