Huisarts Bont, L.E.A. de

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Bont, L.E.A. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Buitenhof - Rotterdam op 18 maart 2021

Ik kwam altijd graag bij deze huisartsenpost, maar de laatste tijd vind ik het niet prettig meer. Ik ga een andere huisarts nemen. Ik vind het prettig als de huisarts de tijd voor je neemt, en aandachtig luistert naar je klachten. Deze klachten ook onderzoekt, en waar nodig handreikingen geeft m.b.t. te nemen medicijnen of te volgen behandelingen. Dat gebeurt hier helaas niet. Verder valt het me op dat je alléén langs mag komen op de tijden dat het hén uitkomt. En in urgente gevallen is er geen mogelijkheid tot uitzondering. Ik voel me door m'n huisarts niet meer serieus genomen, en heb besloten een ander te nemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bont, L.E.A. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.