Huisarts Boote, M.C.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Boote, M.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Holtenzorg - Zwolle op 11 januari 2020

Vitamine B12

Deze huisarts zei dat ik altijd wat heb, noemde wetenschappelijke informatie alternatief, wilde me niet verwijzen en wilde niet overleggen met specialisten buiten Zwolle. Op basis van mijn MMA-waarde wist hij 100% zeker dat ik geen B12-deficiëntie zou hebben, maar die MMA-waarde was geprikt vlak na een antibioticakuur en dus wellicht vertekend. Van die mogelijkheid wist hij ook niet. Het prikken van homocysteïne was niet nodig. Na heel veel aandringen mocht ik een nieuwe afspraak maken voor nog een keer een lichamelijk onderzoek, maar toen had ik het vertrouwen niet meer. Tijdens het hele proces (meerdere afspraken met meerdere artsen in de praktijk) heeft hij een afspraak die ik digitaal met zijn collega had gemaakt, geannuleerd. Zijn collega had tegen mij gezegd dat ze me zouden helpen en doorverwijzen naar iemand met verstand van B12-deficiënties. De reden van annulering was dat deze collega bijna zou stoppen en ik met hem en zijn andere collega verder zou moeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boote, M.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.