Waardering over Bootsma-van der Voort, M.W.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Veur, Praktijk Bootsma en Joustra - Leidschendam op 14 juni 2011

4.8

Ik vind de telefonische bereikbaarheid slecht van de praktijk, evenals de algehele bereikbaarheid (dicht op woensdag en de huisartsen zijn vaak op vakantie, studiedagen etc.). Dit ben ik veel beter gewend in mijn oude woonplaats. Informatie is vaak onvolledig (geen verwijsbrief verschaffen als nodig) en ik moet dan ook veel vaker dan voorheen, achter dingen aan. Dit geeft mij geen goed gevoel. Assistentes vind ik niet behulpzaam. Daarnaast worden er fouten gemaakt, zoals het niet doorsturen van aanvraag voor borstkankeronderzoek. Als ik de huisartsen te pakken heb gekregen voor een consult, dan wordt er wel geluisterd. De accommodatie vind ik prima, evenals de bereikbaarheid. Maar al met al ben ik echt niet tevreden over deze huisarts en ben ik naarstig opzoek naar een andere huisarts die vaker bereikbaar is en waar ik beter wordt geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bootsma-van der Voort, M.W.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.