Huisarts Bos, M.L.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Bos, M.L., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Bos - Weesp op 6 april 2017

Wilt je het liefst binnen een minuut weg hebben. Luistert slecht en daarom kloppen de diagnoses voor 50% van de tijd niet. Geeft geen beeld van wat je hebt al blijf je tot morgen vragen stellen. Ik ga overstappen.

Reactie van/namens Bos, M.L.

Mijn hart ligt bij zorg en zorgen. Luisteren is daarbij de basis. Klaarblijkelijk heb ik bij u een gevoel overgebracht, wat ik juist niet wil. Ik kan me voorstellen dat u met zo'n ervaring een andere huisarts kiest. Door uw melding op deze website zal ik mij nog bewuster proberen te zijn van de tijd en de rust die ik mijn patiënt in de spreekkamer wil geven. Graag wil ik met u hierover in gesprek gaan, als u dat goed vindt. Ook als u inmiddels een andere huisarts heeft genomen. Wilt u mij daarvoor bellen?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bos, M.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.