Waardering over Both, P.S.M. de, Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Haagse Hout, Huisartsen - Den Haag op 18 maart 2019

Wat ik fijn vind aan meneer de Both is dat hij de tijd neemt voor mij, persoonlijk is en mijn klachten serieus neemt. Hij neemt nooit het risico om aannames te maken en checkt het liever dubbel door mij door te verwijzen indien er sprake is van een onverklaarbaar probleem. Hij stelt je op gemak dat je voor alles bij hem terecht kunt zonder er ongemakkelijk erover te voelen. Heeft een directe aanpak van het oplossen van problemen. Ik zit al 5 jaar bij hem en wil hem ook niet kwijt!Een paar punten dat hij mij heeft geholpen: een tijdje terug heb ik een burn-out ervaren en heeft hij mij per direct doorverwezen naar een psycholoog waar ik op dezelfde dag terecht kon. Mocht dat niet lukken, dan kon ik hem terugbellen zodat hij mij kan doorverwijzen naar een ander psycholoog. Daarnaast heb ik zorgen gehad over een potentieel besmetbare ziekte en heeft hij mij per direct laten testen, zodat hij die zorgen van mij kon ontnemen. Hij neemt mijn gezondheid ontzettend serieus en heeft een goed luisterend oor. Ik heb veel lof voor meneer de Both!

Bent u of werkt u voor Both, P.S.M. de? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.