Huisarts Bouch, A. el

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bouch, A. el, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk de Makroon - Amsterdam op 4 juni 2016

Aandoeningen bij de man - overig

mijn ervaring met dr. Karim el Bouch, ik kwam bij dr. Karim met zeer veel pijn en moeilijke situatie fan andere huisarts hij hoorde goed wat mijn klachten zijn, hij probeert op alle mogelijke manieren om het probleem op te lossen en hij geeft niet op. hij zei dat ik zou u helpen totdat je gezond bent en dat is precis wat hij deed en niet zoals andere artsen geven je pijnstillers en naar huis te sturen. en ook klantvriendelijke. ik beveel d'r.Karim el bouch en dank hem hartelijk voor alles m.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouch, A. el? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.