Waardering over Bracht, M.J.N. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 28 februari 2019

9.8

Ik heb jarenlang rondgelopen met uitgerekte oorlellen vanwege het dragen van tunnels. De tunnels waren vrij groot (34mm) waardoor mijn oorlellen dus zodanig uitgerekt waren waardoor ze alleen nog chirurgisch konden worden gedicht. Zo kwam ik terecht bij doktor M. van Bracht. Van Bracht doet de behandeling veel goedkoper dan wanneer men een oorlelcorrectie elders zou laten doen, maar dit gaat zeker niet ten koste de kwaliteit aan zorg. Ik woon zelf niet in Drachten en kon daarom een FaceTime consult met hem van Bracht houden. Dit was super fijn, zo hoefde ik niet heen en weer naar Drachten voor een enkel consult. Tijdens het consult werd ik goed geïnformeerd. Ik heb de behandeling aan beide oren in twee keer gedaan (een week ertussen), dit raadde van Bracht ook aan. Van Bracht was erg zorgvuldig tijdens de behandelingen, iets wat ik ook duidelijk terugzie in het resultaat. Hij was ook goed betrokken tijdens de herstelling en vroeg een aantal keer om foto's van mijn oren om het herstelproces in de gaten te houden. Dit vond ik super fijn! Doktor van Bracht gaf mij de indruk een betrokken, enthousiast en aardig persoon te zijn. Ik ben heel erg tevreden met het resultaat uiteindelijke resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bracht, M.J.N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.