Waardering over Bracht, M.J.N. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 12 juli 2019

Omdat ik last had van mijn ogen (o.a. zware vermoeide oogleden, droge en geïrriteerde ogen met werken op computerscherm) ben ik gaan googelen. Zo kwam ik terecht op de site van huisartsenpraktijk Van Bracht en Dorgelo, waar ook esthetische behandelingen (ooglidcorrecties) worden uitgevoerd. Na de ervaringen te hebben gelezen heb ik een afspraak gemaakt voor een vrijblijvend intake gesprek.Tijdens deze uitgebreide intake werd alles rond de ingreep duidelijk uitgelegd, werden mijn vragen beantwoord en kreeg ik alle info mee, zodat ik thuis alles nog eens kon nalezen. Voor vragen kon ik altijd bellen of mailen.De ingreep verliep geheel volgens planning en zonder complicaties. Na een week werden de hechtingen verwijderd en was het resultaat al goed zichtbaar. Na 12 weken volgde nog een controle en alles zag er prima uit.Ik heb nu:·       -  geen druk meer op mijn ogen·      -   minder vermoeide ogen·       -  een jongere oogopslag·      -   collega’s die zich nog steeds afvragen wat er toch anders aan mij is 😉Al met al ben ik zeer tevreden over de gemoedelijke en kundige manier waarop ik door drs. Van Bracht en assistente ben behandeld.Ik ben super blij met het resultaat! Het cijfer 10 is dik verdiend 👍

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bracht, M.J.N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.