Huisarts Bracht, M.J.N. van

Huisarts

Er zijn 55 waarderingen Waarderen

Waardering over Bracht, M.J.N. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 9 september 2020

Plastische chirurgie

Ontzettend blij dat ik voor mijn bovenooglidcorrectie voor drs. Mark van Bracht heb gekozen. Het intakegesprek is met de arts (Mark) en ik had meteen vertrouwen in zijn deskundigheid. Tijdens de ingreep speelt er een ontspannen muziekje en vertelt Mark of de assistent precies wat ze gaan doen. Ook de nazorg is uitstekend, want via een spoednummer kun je altijd vragen stellen. Ik had dit veel eerder moeten doen, want de ingreep viel me 100% mee en het resultaat is bovenverwachting mooi. Ontzettend blij mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bracht, M.J.N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.