Huisarts Bracht, M.J.N. van

Huisarts

Er zijn 69 waarderingen Waarderen

Waardering over Bracht, M.J.N. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 4 februari 2021

Plastische chirurgie

Ooglid correctie: Mijn ervaring was echt 100% positief. Ik ben normaal gesproken erg kritisch maar heb in dit geval niet iets kunnen vinden wat ik noemenswaardig anders zou willen. Van het kosteloze intakegesprek, operatie en nazorg. Intake was volledig en ook helder wat resultaat ongeveer kon worden tot de risico’s die elke operatie heeft. Tijdens en voor de operatie was er een ontspannen sfeer wat prettig is omdat toch wel een beetje spannend is. Duidelijke uitleg over proces en de vraag of ik graag wilde horen wat de precies deden. Prikjes waren wel even pittig maar verder ingreep goed verlopen. Zou iedereen Oogmark aanraden juist omdat het kleinschalige en persoonlijk sfeer veel vertrouwen geeft. Nu na 12 weken prachtig resultaat wat alleen nog maar mooier kan worden. Vertrouwen zo groot dat mijn zus ook voor de ingreep gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bracht, M.J.N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.