Huisarts Bracht, M.J.N. van

Huisarts

Er zijn 55 waarderingen Waarderen

Waardering over Bracht, M.J.N. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 30 maart 2021

Sterilisatie man

Zeer goede ervaring, betreft de sterilisatie uitgevoerd door Mark van Bracht. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en alles wordt stap voor stap met je besproken. Ook tijdens de ingreep wordt er goed uitgelegd wat er allemaal gedaan wordt. Alles wordt zeer professioneel aangepakt, Je merkt dat ze veel ervaring hebben met deze ingreep. Ik zag er best wel een beetje tegenop, maar de ingreep is mij 100% meegevallen. Ook het herstel verliep prima, Na 2 dagen rust was ik geheel klachten vrij. niks om je zorgen over te maken dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bracht, M.J.N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.