Waardering over Briedjlal, M.K., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk M.K. Briedjlal - Rotterdam op 8 februari 2019

2.0

Een vreselijke man. Mijn schoonmoeder, patiënt bij hem, is bekend met hartproblemen en copd. Eind september 2018 stortte haar partner in haar bijzijn neer en overleed. De dokter deed geen enkele moeite om naderhand contact met haar op te zoeken om enig medeleven te tonen of eventuele nazorg aan haar te verlenen. Maanden later waren wij zaken zoals vervoer op maat voor haar te regelen. De dokter moest hiervoor een brief schrijven. Hij zou dat dezelfde week nog doen. Na vier weken nog geen brief. Als we telefonisch contact opnamen met de arts kregen we een heel onsympathiek persoon aan de lijn die ons dan meldde dat we volgende week maar weer eens moesten bellen. Nee, al met al een arts die weinig empathie toont met zijn patiënt. Wij hebben getracht mijn schoonmoeder te bewegen om een andere arts te zoeken maar oude mensen stappen niet zo makkelijk over. Jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Briedjlal, M.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.