Waardering over Broekema, F., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Broekema - Zaandam op 6 februari 2013

4.3

Het is zeer moeilijk een afspraak te krijgen bij de dokter. Eerst een totaal overbodige tekst aanhoren over dat men gebruik maakt van een keuzemenu. Vervolgens indien de assistente bezig is hoor je dat pas aan het einde van het keuzemenu en wordt de verbinding gewoon verbroken. Het gebeurt dat je heel veel moet bellen alvorens je eens terecht kunt. Assistente komt telefonisch met allerlei adviezen die je zelf ook van internet kunt afhalen. Ik belde vanwege een doof oor. Ik werd afgescheept met oordruppels. Een week later kon ik dan toch op consult komen bij de assistente om het oor uit te laten spuiten. Bleek het helemaal niet vol te zitten. De arts in opleiding keek en vertelde dat het de buis van eustacius is, dat doorspuiten en oordruppels niet helpen en dat ik neusdruppels moest gaan gebruiken. Een fout eerste advies dus van de assistente. Daarvoor had ik nu juist direct bij de dokter terecht gewild om niet 2 weken onnodig doof rond te lopen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Broekema, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.