Huisarts Brosterhaus Dors, F.P.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Brosterhaus Dors, F.P., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Helius MC, locatie Hellevoetsluis - Hellevoetsluis op 15 juli 2013

Afspraak maken gaat moeizaam, assistentes heel onvriendelijk en arrogant. Hork van een arts. Kundig? Misschien maar niet zachtzinnig, geeft een verdoving niet eens de tijd om in te werken. Staat ondertussen te kibbelen met zijn assistentes die hem met mij erbij in zijn hempje zetten. Luisteren, nog nooit van gehoord en al een aantal malen de plank volledig misgeslagen met zijn diagnoses. Vertrouwen weg en als ik toch moet vraag ik naar zijn vervangers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brosterhaus Dors, F.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.