Waardering over Brouns-Dijkstra, J.A., Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Hoornseveld - Zaandam op 15 september 2011

2.8

Het is al lastig om een medewerker telefonisch te bereiken (een kwartier in de wacht is geen uitzondering) daarnaast zijn de assistenten onvriendelijk. ik belde terug op een tijdstip dat de huisarts had aangegeven terug te bellen, dat ik belde was de assistente het daar niet mee eens en dat liet ze me duidelijk weten ook. Nadat er een röntgenfoto was gemaakt heb ik met moeite los weten te krijgen dat ze daar niks op hadden kunnen vinden, met mij is nooit een gesprek daarover aangegaan (en wat het dan wel was vonden ze blijkbaar niet belangrijk).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brouns-Dijkstra, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.